Stance

Stance blev grundlagt i 2009 af Jeff Kearl, John Wilson, Aaron Hennings, Ryan Kingman og Taylor Shupe. De oprindelige grundlæggere så en mulighed for at adressere en kategori af mode, som de følte var blevet overset af mange mærker og størstedelen af ​​branchen.

Virksomheden begyndte først at sende produkter i august 2010 og sender nu over 15 millioner par sokker hvert år. Stance har rejst en betydelig mængde venturekapital og sælges i over 40 lande verden over.

I marts 2015 rapporterede Wall Street Journal, at selskabet havde rejst 50 millioner dollars fra Silicon Valley venturekapitalfirmaer, og at mærket ville udvide til mænds undertøj. I april 2015 annoncerede NBA, at Stance var blevet udnævnt til den officielle sok på banen i NBA med start i sæsonen 2015-2016. Som en del af aftalen ville Stance få lov til at vise sit logo på alle sokker, som spillere bærer på banen, en første i NBA-historien for beklædningsvirksomheder. Stance åbnede sin første butik i SoHo-kvarteret i New York City i november 2015.

I 2015 havde Stance en medarbejderstigning på 356 % i forhold til året før, og nåede 114 ansatte, i San Clemente-hovedkvarteret. Stance var opført som nr. 24 på Orange County Business Journals liste over de 51 største base i Orange County Apparel Businesses.

Mellem 2017 og 2020 har virksomheden været igennem flere fyringsrunder.

Mærket vandt Årets bedste sokker i 2017 med deres hyldest til rapperen, Gucci Mane. Desværre i begyndelsen af ​​samme år oplevede virksomheden den første af mange fyringer på grund af eksterne forstyrrelser og dårlig forvaltning af midler.

Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.