Revolution

Deres mål er at skabe en ny identitet, der er rettet mod 14-25-årige amatørskateboardere. Revolution havde en stærk kultur blandt lokale kunder, de nye ejere ønskede at udvikle brandet ved at skabe en ny identitet, der forbedrede brandkulturen, øgede anerkendelsen og ville positionere brandet som professionelt skateboardudstyr og merchandise, der er tilgængeligt for alle.

Logoet repræsenterer balance og spænding, når det relaterer til skateboarding. Det legemliggør "skub grænserne", som er kernen i, hvem de er. Formen på symbolet består af de grundlæggende elementer i et "R",, som er en trekant og en cirkel. Den abstrakte form skubber symbolsk grænserne for, hvad der let kan identificeres som et "R."

Inspirationen bag symbolet er forholdet mellem en forhindring og skateboarderen som vist på billederne nedenfor. Dette forhold viser den grundlæggende disciplin og det mod, der er nødvendigt for skateboarding.

Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.