Enjoi

Enjoi oprindeligt Skabt og styret af den professionelle skateboarder Marc Johnson, der til sidst valgte at skifte over til Chocolate Skateboards. Efter Johnsons afgang overtog Matt Eversole som leder af virksomheden. De udgav deres første video, Bag of Suck i 2006, som vandt TWS (Transworld Skateboarding) Video of the Year Award.

Den engelske skateboarder Ben Raemers blev rekrutteret som amatør holdsmedlem i september 2009. En introduktionsvideo blev inkluderet i "Fall 09"-kataloget.

Den 17. december 2012 blev en atten minutters video med titlen Tweak the Beef udgivet af virksomheden i samarbejde med Thrasher magazine. En trailer blev udgivet på Thrasher-webstedet den 12. december 2012 med følgende kort: "Den nye Enjoi-video er indhyllet i mystik, og der er rygter om total radness. Selv ved vi ikke, hvad vi går efter. Vi har den eksklusive premiere mandag den 17. december." Efter udgivelsen introducerede magasinet premieren på videoen med følgende blurb: "Hvis du ikke har det sjovt, hvad fanden laver du så? Nyd disse næste 18 minutter. De kan være dine sidste..." Videoen blev instrueret og redigeret af Enjois mangeårige brand manager, Matt Eversole, og byder på musik fra den professionelle skateboarder Tony Manfre og den amerikanske elektroniske musikduo, Glass Candy.

Videoen indeholdte nye amatørryttere, Zach Wallin og Ryan Lay, sammen med etablerede ryttere, Ben Raemers, Clark Hassler, Cairo Foster, Caswell Berry, Louie Barletta, Jerry Hsu, Jose Rojo, Nestor Judkins og Wieger van Wagenengin. Senior holdrytter, Hsu, er kun kort omtalt i videoen, hvor hans del er indarbejdet i Barlettas sektion. Rester af optagelser fra Wallin ("Zack's Delicious Doggy Bag"), Barletta ("Louies Luscious Linguisa") og Foster blev også uploadet til Thrasher-webstedet.

Oprindelsen af ​​videoens titel hentydes til i introduktionen af ​​videoen, hvor Berry er filmet i at udføre et overgangstrick kendt som en "Roast Beef Grab". Berry forbedrer tricket ved at understrege sin bevægelse, mens han er i luften – omtalt som "tweakage" af nogle dele af skateboard-miljøet. En stemme uden for kameraet under tricket kan høres udbryde "Beef tweakage!"

I et interview fra september 2012 til YouTube-kanalen afslørede RIDE, Hsu og Barletta, at virksomheden skal udgive endnu en video, da optagelserne fandt sted på tidspunktet for interviewet (for segmentet "The Weekend Buzz", der var vært for skateboarding) journalister, Erica Yary og Rob Brink).

Efter tilføjelsen af ​​Jimmy Carlin, en tidligere rytter for Jamie Thomas's Mystery-mærke, den 3. september 2013 annoncerede Hsu sin afgang fra firmaet. Hsu forklarede i et interview, der blev offentliggjort den 12. oktober 2013, at hans beslutning blev ansporet af afgangen af ​​den mangeårige brand manager Matt Eversole, som ifølge Hsu blev træt af at beskytte brandet mod profit-drevne krav fra aktionærer. Barletta overtager Eversoles plads som Enjois brand manager, og Hsu udtalte: "Louie forstår, hvad Enjoi handler om, så jeg tror, ​​de stadig kan lave noget rigtig godt, og jeg ønsker dem det bedste."

1 vare(r)
presale
Enjoi Furd Durglar Beanie
1 vare(r)