Returnering og reklamation

Hos BNA Boardshop

REKLAMATION OG FORTRYDELSE

Hos BNA Boardshop har du 30 dages fortrydelsesret/returret.
Køber kan i overensstemmelse med lov om visse forbrugeraftaler fortryde aftalen. 
Dette forudsætter, at køber underretter BNA Boardshop herom senest 30 dage (Normalt 14 dg.) efter den dag, hvor køber har fået det bestilte i hænde, og at køber returnerer det modtagne i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen. Køber kan fortryde et køb ved at returnere produktet med posten eller anden fragtfører til os. Køber kan, ved forsendelser, undlade at modtage forsendelsen og på den måde fortryde købet.

Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne. Varer der er sendt retur ufranko modtages ikke.
Når du returnerer varer, skal du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem direkte til din konto, hvis du blot oplyser bankens navn samt registrerings- og kontonummer.

Reklamationsret/Reklamationspligt.
Når du handler hos BNA Boardshop, har du 2 års reklamationsret i henhold til gældende EU lovgivning på området.

Hvis du handler fra et andet land end Danmark vil det være muligt at klage over et produkt eller vores service via http://ec.europa.eu/odr

Reklamationspligt over mangelfuld eller fejlagtig levering.
Hvis leverancen ikke er i overensstemmelse med den medfølgende faktura, skal køber reklamere indenfor rimelig tid. I modsat fald fortabes retten til at gøre indsigelser mod mangelfuld eller fejlagtig levering.

Beskadigelse/bortkomst.
Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os hele risikoen. Vi betragter ikke varerne leveret, før du modtager dem i hel og ubeskadiget stand.

Det betyder også, at du aldrig vil komme til at hæfte for varer, der er bortkommet under transport.

Hvad du skal gøre?
Hvis du skulle være uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du straks gøre Post Danmark/GLS pakkeshop opmærksom på problemet. Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af postbuddet. 
Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor/GLS pakkeshop, som så kontakter os. Vi sørger for, at du som kunde bliver holdt skadesfri.