Handelsbetingelser

Hos BNA Boardshop

Netbutikken bygger på et velkendt, sikkert og brugervenligt system, som benyttes verden over. Dette sikrer både os og vores kunder en stabil, sikker og velfungerende netbutik.

BEMÆRK! Alle priser i butikken er inkl. moms. 

Hvis din order er større end 600,- leveres fragtfrit i Danmark. Du kan naturligvis også selv afhente dine varer uden leveringsgebyr. Se mere under Levering og afhentning.


BETALING
I vores netbutik kan du enten betale med Dankort/e-Dankort eller med følgende internationale betalingskort: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.

Vi kan også tilbyde Elektronisk fakturering til offentlige institutioner (Betaling via EAN-nummer).

Betaling med Dankort/kreditkort og andre betalingskort. 
        

Sikkerheden ved betaling med kort.
Når du betaler med kort i vores netbutik, bliver alle dine indtastede kortdata krypteret/kodet, når de videresendes til PBS/NETS - dette betyder at ingen kan "opsnappe" dine indtastede kortdata. Til disse transaktioner benytter vi en PBS/NETS-godkendt SSL-løsning (SSL = Secure Socket Layer) til at kryptere/kode dine indtastede kortdata. Kryptering med SSL benyttes i langt de fleste danske netbutikker. 

OBS! Ved betaling med Dankort/betalingskort
Når betalingen er gennemført, skal du i visse tilfælde acceptere at gå tilbage til den ikke sikrede Internet forbindelse, for at handlen er afsluttet korrekt. Se Note!

Når du har gennemført hele bestillingen, bør du efterfølgende kontrollere om din bestilling er korrekt gennemført (i enkelte tilfælde sker det at ordren annulleres automatisk pga. fejl i den elektroniske kommunikation mv.). 

Check derfor: 
1) I løbet af få minutter efter bestillingen, modtager du en automatisk ordrebekræftelse pr. mail. Har du fået en ordrebekræftelse, er din ordre gennemført korrekt. 

2) Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse og ligger dine varer stadig i indkøbskurven, efter du har gennemført hele bestillingen, er bestillingen ikke gennemført korrekt og vi har ikke modtaget din bestilling. Er dette tilfældet, må du gennemføre bestillingen igen. 

Note: 
Når man vælger at betale med Dankort/betalingskort, åbnes betalingsmodulet i et vindue, der er sikret med HTTPS (En sikret Internet forbindelse). Når betalingen er godkendt, skifter betalingsmodulet fra HTTPS til http (En normal Internet forbindelse). I nogle browsere sker det, at der fremkommer et popup-vindue, hvor der står noget i stil med "Er du sikker på, du vil skifte til en usikker forbindelse?". Hvis brugeren siger nej til dette, bliver ordren ikke afsluttet korrekt og den bliver ikke registreret i webshoppen. (Dine varer forbliver dermed i indkøbskurven).
Får du denne advarsel, er din browser indstillet til at give denne type advarsler og du skal derfor tilkendegive at du acceptere at gå tilbage til http (normal Internet forbindelse), ellers annulleres din bestilling automatisk og vi modtager ikke din ordre. 

Mit kort bliver afvist? 
Bliver dit kort afvist, kan du vælge at prøve igen eller annullere ordren. Afvises kortet gentagne gange, kan du evt. kontakte os eller dit pengeinstitut. 

Hvornår trækkes pengene?
I henhold til gældende regler for brug af betalingskort på internet, trækkes pengene først fra din konto, når vi afsender pakken. 

Opstår der nogen form for problemer, er du velkommen til at kontakte os på shoppen@bnaboardshop.dk ligesom du er meget velkommen til at ringe på:

Tlf. 72 400 100.

Betaling pr. efterkrav.
Pga. for store omkostninger forbundet med fremsendelse af pakker pr. efterkrav, tilbyder vi desværre ikke denne service.

Betaling via EAN-nummer.
Fakturering via EAN-nummer er kun for offentlige institutioner. Når denne betalingsmetode vælges, fremsendes en elektronisk faktura i OIOXML-format. Betaling/Forfald: 8 dage netto.

GAVEKORT

Gavekort sendes automatisk via email til den email adresse du opgiver under købsprocessen (derfor sørg for at stave rigtigt), og er en gave-kode du skal anvende ved senere køb på shoppen.
Der kommer således ingen brev eller pakke med dit gavekort - kun en email med en vedhæftet fil til udprint.

LEVERING

Leveringstidspunkt og transport.

BEMÆRK! 
Fragten koster kr. 49,- ved forsendelse til adresser i Danmark (undtaget Grønland og Færøerne), hvis din order er større end 600,- leveres fragtfrit i Danmark.

Leveringen sker normalt 1-2 hverdage, efter varen er bestilt (dog ikke udland). BNA Boardshop betragter ikke en vare for leveret, før du har modtaget den ubeskadiget på din bopæl eller på posthuset. BNA Boardshop sørger for forsikring af forsendelsen og vil i tilfælde af bortkomst eller beskadigelse under leveringen af pakken, holde dig som kunde skadesløs.

Flexlevering:
OBS! Kun ved leveringsadresser i Danmark.

Få pakken – selvom der ikke er nogen til at modtage den. 
Bliver pakken sendt med "Flexlevering", kan du få pakken leveret, selvom der ikke er nogen til at modtage den. Du skal blot oplyse, hvor pakkebuddet må stille pakken, såfremt der ikke er nogen til stede, f.eks. i en pakkebox eller i garagen. 
Ønsker du denne form for levering, skal du skrive at du ønsker "Flexlevering" i feltet ”kommentarer til din ordre”. Samt skrive, hvor pakken må stilles, såfremt der ikke er nogen til at modtage den. 
Vær opmærksom på, at hverken Post Danmark eller BNA Boardshop hæfter for tyveri efter Post Danmark har afleveret pakken.
Flexlevering er en gratis service og der er ikke noget gebyr for Flexlevering.

Fragt og gebyrer til Grønland og Færøerne: 
Fragten er: DKK 200,- ved bestillinger op til DKK 1200,-  
Fragten er: DKK 0,- ved bestillinger over DKK 1.200,-. Pakken sendes som Parcel Economy og med trackingnummer.
Vores webshop-system kan pt. ikke håndtere differentieret moms. Momsen vil derfor fremgå af ordrebekræftelsen. 
Men vi trækker momsen fra, inden faktureringen, inden toldregistreringen og selvfølgelig også inden betalingen gennemføres. 
Vi kan derfor tilbyde at afsende bestillingerne problemfrit og uden moms, til vores grønlandske og færøske kunder.


REKLAMATION OG FORTRYDELSE

Hos BNA Boardshop har du 30 dages fortrydelsesret/returret.
Køber kan i overensstemmelse med lov om visse forbrugeraftaler fortryde aftalen. 
Dette forudsætter, at køber underretter BNA Boardshop herom senest 30 dage (Normalt 14 dg.) efter den dag, hvor køber har fået det bestilte i hænde, og at køber returnerer det modtagne i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen. Køber kan fortryde et køb ved at returnere produktet med posten eller anden fragtfører til os. Køber kan, ved forsendelser, undlade at modtage forsendelsen og på den måde fortryde købet.

Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne. Varer der er sendt retur ufranko modtages ikke.
Når du returnerer varer, skal du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem direkte til din konto, hvis du blot oplyser bankens navn samt registrerings- og kontonummer.

Reklamationsret/Reklamationspligt.
Når du handler hos BNA Boardshop, har du 2 års reklamationsret i henhold til gældende EU lovgivning på området.

Hvis du handler fra et andet land end Danmark vil det være muligt at klage over et produkt eller vores service via http://ec.europa.eu/odr

Reklamationspligt over mangelfuld eller fejlagtig levering.
Hvis leverancen ikke er i overensstemmelse med den medfølgende faktura, skal køber reklamere indenfor rimelig tid. I modsat fald fortabes retten til at gøre indsigelser mod mangelfuld eller fejlagtig levering.

Beskadigelse/bortkomst.
Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os hele risikoen. Vi betragter ikke varerne leveret, før du modtager dem i hel og ubeskadiget stand.

Det betyder også, at du aldrig vil komme til at hæfte for varer, der er bortkommet under transport.

Hvad du skal gøre?
Hvis du skulle være uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du straks gøre transportfirmaet (PostDanmark eller GLS) opmærksom på problemet. Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af pakkebuddet. 
Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor eller GLS pakkeshop, som så kontakter os. Vi sørger for, at du som kunde bliver holdt skadesfri.

BNA Boardshop
Kildetoften 14
DK-3550 Slangerup
Tlf.: +45 72 400 100

E-mail: shoppen@bnaboardshop.dk

CVR-nr: 35530185

Bank: Danske Bank
Reg. nr.: 3409
Kontonr.: 3409107508
Swift/BIC: DABADKKK
IBAN: DK7530003409107508